Toyota Celica T20

Po koupi páté generace jsem si dělal zálusk také na šestou generaci. Vyhlédl jsem si inzerát za pár korun na auto lehce bourané na pravý bok. Bez zbytečného rozmýšlení jsme vyrazili do Rumburku.  Po krásných silnicích u nás ve středočeském kraji neznámých, cesta rychle utekla a my byli na místě.

11006067_10204933678440134_474042582_n 11015138_10204933678240129_1799666559_n

Pán auto opřel o svodidla a opravdu to nebylo nic vážného. Neměl možnosti na autě pracovat, a proto ho za pár korun prodal. Po prohlídce jsme byli překvapeni, auto se zdravou karoserii, interiérem i lakem. Po deseti minutách jsme již byli na cestě domu. V tu dobu ještě bez plata auto jelo po své ose.

 

Po ubytování Celi v garáži se začalo sháněním dílů. Na cenu jsme příliš nekoukali, a tak částka za opravu začala narůstat. Bok dostal „nový“ blatník, dveře, světla a opravili jsme trošičku trhnutý nárazník. Výměna spotřebního materialu, náplní, svíček a těsnění byla samozřejmá.  A jak to bývá, když se začne něco opravovat, vyskakují na světlo další části které si říkají o výměnu. No a tak se vyměnil kompletní podvozek a brzdy.

11022952_10204933672919996_2048896558_n (1) 11004972_10204933679960172_1444066989_n

Během zimy se doladilo několik drobných nedostatků, vzpěry kufru, části interiéru, motorky oken a výměna interiéru za kožený z kabrioletu.

 

Na jaře se auto poprvé projelo a po desátém kilometru zaklepal motor. Nebyla chuť na autě dále pracovat a auto jsme popravili.

11022912_10204933677640114_250098608_n 11005675_10204933679760167_1284727272_n

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.